Koffie Drinken Nieuwe Stijl

Aanstaande zondag zal het koffie drinken na de kerk weer in groepjes zijn.

Een laagdrempelige manier om te verbinden met andere gemeenteleden die je (nog) niet goed kent! Dit keer brengt het thema ons terug naar de schoolbanken… 📚🎓 Van harte welkom!

You Might Also Like