Iedere 4e zondag is dit een goede gewoonte: we komen samen voor een gezellige en ontspannen lunch na de dienst. Een mooie gelegenheid om elkaar te ontmoeten, bij te praten en samen te genieten van lekker eten. Iedereen is van harte welkom! Neem iets mee om te delen: zelfgebakken, gekookt of gekocht, alles is welkom!